Toolkit
Op deze pagina vind je de toolkit van
de campagne ‘Niet Te Missen’ 2023
Op deze pagina vind je de toolkit met daarin alle materialen van de campagne ‘Niet Te Missen’ 2023, om meer (h)erkenning te bevorderen van jonge mantelzorgers.
De toolkit bevat:
-
Twee campagnevideo’s
-
Twee campagneposters
-
Social media afbeeldingen en animaties
-
Social media handleiding met tekstuele content: kant-en-klare social media posts
-
Activiteitenposter, deze is zelf te bewerken met lokaal aanbod (bewerkbaar)
-
Kant-en-klaar persbericht voor lokale media (bewerkbaar)
Voorwaarden:
Embargo campagnemateriaal (1 t/m 4): 1 juni
Om gezamenlijk een grotere slagkracht te creëren verzoeken we je om het materiaal pas vanaf 1 juni online en offline te verspreiden. Met uitzondering van de activiteitenposter, persbericht en de ‘coming soon’ afbeelding (zie hieronder). Houd de social media handleiding aan voor de exacte momenten van online verspreiding.
-
De toolkit mag niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden.
-
De campagnevideo’s, -posters en social media materialen uit de toolkit mogen niet bewerkt worden (1 t/m 4). De activiteitenposter en persbericht mag je daarentegen wel bewerken (5 & 6).
Activiteitenposter, persbericht en logo Week van de Jonge Mantelzorger (vanaf 16 april inzetbaar)
De activiteitenposter kun je naar wens invullen en inzetten als aankondiging van jouw activiteiten. Door de poster te openen in Publisher, Paint of Word kan je de poster bewerken met jouw eigen informatie en afbeeldingen.
Het persbericht kun je gebruiken voor je eigen communicatie. De geel-gearceerde delen kun je aanvullen met lokale informatie over activiteiten voor jonge mantelzorgers in je eigen gemeente.
Coming Soon-afbeelding
De Coming Soon-afbeelding kun je inzetten als vooraankondiging van de Week van de Jonge Mantelzorger. Vanaf 2 mei kan deze afbeelding al worden ingezet op social media. Bekijk de social media handleiding voor tekstuele input en uitleg van de diverse formaten.
Een persoonlijk tintje? Dat kan!
Alle producten zijn voorzien van de algemene website en het logo van de Week van de Jonge Mantelzorger. Organisaties en gemeenten bieden we tegen een kleine vergoeding van 135 euro de mogelijkheid om de twee campagnevideo's en twee posterbeelden te personaliseren met diens logo en website. De ansichtkaarten worden gepersonaliseerd met contactgegevens en logo's zodat zij zich lokaal kunnen profileren met het campagnemateriaal.